2013. február 27., szerda

Kis filmajánló

Kedves, a természetbarátoknak pedig különösen izgalmas, gyönyörű képi világú animációs sorozatra bukkantam mesekeresés közben. Ez a Minuscules, (Csodabogarak) amely különféle apró állatokról szól, 3D figurákkal, festői normandiai vidéki környezetben. Rendezői Thomas Szabo és Helene Giraud. Az ötperces kis történetek megkapóan emberszerű kis lények világába kalauzolják el a nézőt, a gyerekeket pedig megkacagtatják, elbűvölik. A magyar youtube-on a rém szerencsétlen Bolond bogarak néven lelhetők fel.

 Néhány epizód kóstolónak:

Hernyópár:


Hősies hangyák:

Csigaálom:


A sorozatot várhatólag idén  film is követi, amelynek blogja itt olvasható.


3 megjegyzés:

  1. Én még csak a katicát néztem meg, majd sorban a többit is. Nagyon jópofa, de kissé kételkedem a valóságtartalmában. Különösen a hatszemű, négyfogú pókot látva :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mese az egész, de a fiam ritka jóízűeket kacag rajta.

      Törlés
  2. Juhú, ebből nekünk van DVD! És azon Csodabogarak néven fut (úgy is találsz a youtube-on). Elmondom, hogy Süni napokig nézte folyamatosan a DVD-t, én már a zümmögésekből, zajokból tudtam, hogy épp melyik rész megy... :D

    VálaszTörlés