2009. március 2., hétfő

Kezdetnek...

Tesómmal hónapok óta terveztük a blogírás megkezdését, de hát a havas februári napokban mindig akadt fontosabb dolgunk... Most, hogy a naptár szerint itt a tavasz, nekiláttunk. Cserepeket elő, palántázás indul!
Mindkettőnk hobbija a kertészkedés, de igazából csak amatőr szinten.
Körülbelül két éve költöztünk be párommal a félig-meddig elkészült családi házunkba, amelynek udvara részben építési terület volt, részben parlag. Nos, itt kezdtük meg a mi kis paradicsomkertünk megteremtését, amelyből eddig csak a kisebb, de gyors eredményt adó részletek készültek el. Gyümölcsfák, néhány örökzöld, évelőágy... Tervünk és lelkesedésünk sok, időnk és pénzünk kevesebb. Talán egyszer elérjük a hőn vágyott Harmóniát.
Terveinken kívül tapasztalatainkról is írunk, ha valakit hozzá tud fűzni valamit, rutinosabb vagy hozzáértőbb, szívesen fogadjuk mindenki véleményét és tanácsát.

6 megjegyzés:

  1. Én csak a befőzés résznél szeretnék színre lépni! :-)

    VálaszTörlés
  2. Várjuk a recepteket, reményeink szerint idén fordulnak termőre a gyümölcsfák, úgyhogy elkel a segítség. Tavaly ajándék barackból főztem már lekvárt, az tűrhető lett, de bizonyára sokat fogok kérdezni.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is szükségem lesz a tapasztalataidra, kedves Andi, mert én a savanyúságokkal boldogulok nehezen. A lekvárok, kompótok jobban mennek, mert vannak termő gyümölcsfáim, de a zöldségekkel gondjaim vannak.

    VálaszTörlés
  4. Készen állok a tapasztalatádatásra :-) és ha majd egyszer nekem is lesz kertem, akkor én a ti tapasztalataitokra fogok hagyatkozni :-)

    VálaszTörlés
  5. Addig is irigykedve olvasom a kertről szóló részeket :-)

    VálaszTörlés
  6. Hát...nekem is még sok tapasztalatra van szükségem. De hát próbálkozunk mindennel: virágokkal, zöldségekkel, gyümölcsökkel. Együtt biztos jó dolgokat tudunk összehozni a vetőmagos zacsitól egyenesen a tányérig.

    VálaszTörlés