2009. július 26., vasárnap

A hét újdonságai

A zödségekkel kb. ugyanaz a helyzet, mint a tesóméknál, nálunk virágozni kezdett a sütőtök, sőt nekiállt csinos, koronás tökfejeket növeszteni. Ha valaki emlékszik a "tulipánból paprika - parikából Jancsika" hajtogatós játékra, engem arra emlékeztet. Igazán helyigényes, úgy négy méterre kígyóznak a hajtásai.

Vaki kutya kennelkerítése mellett kikelt és szépen növekszik a méteresbab, kíváncsi vagyok, terem-e valamit, vagy csak a gazt nyomja el.

A szomszéd dzsumbi aljnövényzetét kecskerágók alkotják, és ilyen dekoratív betegségben szenvednek. Tavaly egészségesek voltak,szerintem ez valami nedves idő miatti gombafertőzés.
A dipladénia tölcsérében bújnak el a fülbemászók.
Mályvarózsa porzóoszlopa:


Végül tegnap este jobb híján videókat nézegettem, és találtam egy érdekes kis kincset. Magát a klipet valahogy nem sikerül beszúrni, béna vagyok, de érdemes megnézni. (Ripoff Raskolnikov). Pont a mostani hangulatomhoz illik.

8 megjegyzés:

  1. Atyaisten, micsoda fotók! Majd ha befejeztem magamnál, el is olvasom ezt!

    VálaszTörlés
  2. Maradok annál a véleményemnél, hogy szépek a fotók. A videót holnap megnézem a munkahelyemen, most fontos olvasnivalóim vannak még e blogon és muszáj "időben" lefeküdni, mert reggel jelenésem van a melóhelyen.

    VálaszTörlés
  3. Ripoff, mint egyszarvú... röhögőgörcs... fekszik... Linkeld be kommentbe, légyszi....

    VálaszTörlés
  4. http://www.youtube.com/watch?v=o_QPnrY2n00&feature=related

    VálaszTörlés
  5. Egyébként aki szeret meséket nézni, annak teljes szívből ajánljuk Az utolsó egyszarvút, mert jó, aranyos, kislányoknak való japán mese. Egyszarvú...

    VálaszTörlés
  6. Nálunk 2 éve az egész utcában a hatalmas kecskerágókat mind ki kellett vágni, mert valami tetűféle olyan szinten megtámadta őket, hogy hetek alatt lesárgult minden levelük. Hoztunk rá vegyszereket, (meg ne kérdezd mit, mert már nem emlékszem, én ha lehet nem permetezek) de semmi nem pusztította le róluk azokat a dög tetveket.Végig elterjedt az egész utcában bokorról bokorra...

    VálaszTörlés
  7. Sajnálom, a kecskerágók olyan szépek a terméseikkel.

    VálaszTörlés