2009. július 11., szombat

Hogy Hédi örüljön...

Munkahelyemen a hátsó kertszomszédok - idős, osztrák házaspár - egy csodás, háromféle színű nyári orgonából kreált ösvényt telepítettek. Hédinek meséltem, hogy fehér virágú is van a bokrok közt, amivel olthatatlan vágyat ébresztettem kis szívében a fehér nyári orgona iránt. Ma dolgozom, és a hátsó bejáraton keresztül látom, hogy a sövényt metszik, mert már átnyúlt a kerítésen. Kértem a nyesedékből egy csokorral. A csokor maga nem túl érdekes, de ha a szárakat gyökereztetőporba mártjuk, cserépbe elültetjük, gyökeret ereszt, és pár év múlva kiültethető, csodás, fehér nyáriorgona-bokraink lesznek, pillangóözönnel! Köszönjük kedves szomszédainknak! Tesó, ma délután ültetésre felkészülni!

13 megjegyzés:

  1. Jeeeeeeeeeee! Hozzál gyökiport!

    VálaszTörlés
  2. Már földben is van, háta az áldozatos munkádnak. Köszipuszinyuszika.

    VálaszTörlés
  3. Nahát! Milyen jó tesók vagytok! (Mint mi :-)!)

    VálaszTörlés
  4. Pár év múlva???? Tényleg jól írtad, hogy pár év múlva ültethető ki? És addig a szobában lakik?

    VálaszTörlés
  5. Addig is kint lakik, de vödörben, télen meg Hédi hideg padlásán. Olyan két év múlva lesz belőle kiültethető bokor, de ezt Hédi jobban tudja. Az én drága tesóm :-). A kertészethez türelem kell, hosszú távra tervezünk! És mennyi pillangónk lesz! Két év múlva is téma lesz a blogban!

    VálaszTörlés
  6. Így van, megy a telelőbe a dézsásokkal együtt.

    VálaszTörlés
  7. Tettem rájuk pillepalack borítást, mert rástartoltak a csigák.

    VálaszTörlés
  8. Az jó, de ne strapáld magad! Valami osztrák kerti katalógusból vették a kisöregek ezeket a növényeket, remélem sikerül a szaporításuk, mert ezt a fajtát itt még nemigen láttam. majd csinálunk csigacsapdát?

    VálaszTörlés
  9. Azt miből? Pazulod a jó kis sört, amit én nem ihatok?

    VálaszTörlés
  10. A csigabigák krizantémdugványokat mind az utolsó szemig lelegelték, aztán lehúzódtak a föld alá mindenféle borzalmas hímnős perverz mutatványokat csinálni.

    VálaszTörlés