2009. november 14., szombat

Állatosdi

Tegnap nézegettem a blog születésétől eltelt időben készített számtalan képet. Sok felkerült a blogba, még több nem. De nem bírom megállni, hogy néhány mókás csontnélkülit feltegyek, mivel a kerti témák vészesen megfogytak így novemberre. A latin neveket, tudományos meghatározásokat teljességgel mellőztem, a képeket csak azért tettem fel, hogy mókázzak, nem azért, hogy okoskodjak azzal, ami nincs a fejemben.
Lehet szörnyülködni, irtózni, mulatni a férgecskéken, én a meztelencsiga kivételével egyre se vagyok mérges. Inkább mulattatóan murisak, kivéve, ha a veteményt rágják éppen le.
Bundásak :és csórék: Hátraszaltót dob a fűzfarontó lepke hernyója: Ekkis büdibogár:
Buzgó, mondhatni vérmes anyuka:Azok a csúúúnya, elvetemült, élveteg meztelencsigák: szex, drogok és csúsz & roll:
És később további fotók következnek!

7 megjegyzés:

  1. Fú, sokszínű állatviág...

    VálaszTörlés
  2. Van még egypár bolond kép, de azt majd máskor!

    VálaszTörlés
  3. Némelyik milyen cuki kis szőrmók! Van olyan is, amelyik tiszta bohóc, ahogy gyorsan halad előre. De nem értem mi bajod a meztelen csigákkal. Nem csíp, nem harap, nem okoz betegséget, egyszerűen csak undorító. De nem ő az egyetlen.

    VálaszTörlés
  4. Tudod, sosem szerettem őket, aztán egyszer régen azzal szórakoztunk a barátosnémmal, hogy "fogadjunk, hogy meg mered simogatni", hát én hülye belementem, azóta kevés az a kifejezés, hogy nem szeretem. Azt a cigizős barna fajtát simogattam meg.

    VálaszTörlés
  5. Egyszer kiskoromban láttam, ahogy apukánk lesózta a pincében összeszedett meztelencsigákat... hujj, de undorító volt. Meg a pince plafonján mászó szürke-fekete csigákról mindig azt képzeltem, hogy a hajamba esnek. Brrr, de utálom! Mint Hédi az egeret. Tényleg, tesó: Doró megfogta a legutóbbi egereteket? Vagy azóta van új?

    VálaszTörlés
  6. Most már kifogyott az egérzsák.
    Azért sajnálom lesózni a meztelencsigabigácskákat, még ha meg is szabadítottak házas kollégáikkal együtt egy sor jégsalátától. Tudják ők is, mi a jó.

    VálaszTörlés
  7. Viszont a csúnya, gonosz harlekinek még mindig kint viribülnek, nem bújtak be a telelőbe, remélem, egy fagy megcsipkedi őket.

    VálaszTörlés