2011. február 6., vasárnap

Rendet vágok!

Azt beszélgettük Hédivel, hogy ez így nem mehet tovább... Blogunk házatáján ugyanis eluralkodott a trehányság és rendetlenség. Így most rendet vágunk a házunk táján.
Első pontban említendő, hogy a Liebster Blog díjat Mimimamától és InLandirtól is megkaptuk. És persze egyikünk se foglalkozott vele... Így most továbbítjuk három arra érdemesült bloggernak.

Az egyik mindenképpen Timi kell, hogy legyen, mivel az őáltala termelt karalábé idén engem is nagyobb szabású ültetésre motivált... Remélem, nem haragszol meg rám, kedves Timi, hogy ilyen bugyután fogalmazok, de ez az igazság, idén nekem is lesz Gigant karalábém, már magot is vettem!
A másik díjazott Beatrice, aki a reménytelennek tűnő homokos talajú telkéből szívós munkával és sok-sok humorral egész takaros kertecskét alakított ki, ez díjat érdemel a jól megérdemelt termés mellé!
Harmadszorra: Andi, Csincsilla és Bea 4ever! Kik is lehetnének mások? :-)
Azért, csajok, a díj nem hull a mennyből, tennivalók is fűződnek hozzá! Így:

- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be az útmutatót.
- Linkeld be annak a személynek a blogját akitől kaptad a díjat, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
- Ezután gondolkodjál el azon, hogy ki az a 3-5 blog szerzője, akinek a díjat szívesen adnád, linkeld be őket a bejegyzésedben és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.
- Lehetőleg tehetséges kezdő blogokat részesíts előnyben, ne olyanokat jelöljél, akinek több 100 követője van.

A másik trehányság, hogy tizenegy olvasónk maradt köszöntetlenül. Tehát szégyennel telve, de sok szeretettel köszöntjük Elinát, Nórit, Rosingerné Juhász Melit, Kamillát, Bodzát, Juditot, Nyözöt, Irént, FloraKri-t, Sipos Szilvit és Mariannt ezzel a Vltaván úszó éji hattyúval!


6 megjegyzés:

  1. Köszönjük! Különösen a "4ever"-t! :-) Jobb minden díjnál.

    Már fontolgatom a válaszlépésünket...

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy gondoltatok rám lányok!

    VálaszTörlés
  3. Andi, 4ever, 4ever!! A receptes kismappám a Ti kinyomtatott, kipróbált receptjeitekkel van tele!

    Beatrice észjárásával pedig nem tudunk betelni.

    VálaszTörlés
  4. Ági, Hédi! Én is nagyon köszönöm mindhármunk nevében. Nagyon aranyosak vagytok, hogy ilyen nagy becsben tartotok minket. :) Teljesen meg vagyok hatódva.

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!

    Én is nagyon köszönöm, és látszik, hogy milyen régen jártam a saját kertes blogomon is :( ennek kapcsán azoknál is, akiket olvasok. De már itt is vagyok, és viszem a díjat :) Idén is lesz Gigant karalábé :)

    VálaszTörlés
  6. szia Timi,
    nekem is lesz, hamarosan nevelem a palántákat!

    VálaszTörlés